Фирма "Аква сорс" е създадена през 1994 г. от Дейвид Хауъл и Робърт Дейвидсън - водещи хомеопати във Великобритания, практикуващи и преподаващи в Лондон.
Дейвид Геймън - е председател на Световната организация по детоксикация на човешкия организъм и собственик на G&G Vitamins - една от най-престижните фабрики за хранителни добавки в Обединеното Кралство.
АкваСорс продава акции на лондонската борса OFEX (където спечели престижната награда "Компания на годината" през 2002 г.).
След 3 години бърз растеж във Великобритания, фирмата започва разширението си към пазарите за здравословни храни в Европа през две противоположни точки на континента - Ирландия и България. В момента Аква сорс има представителни офиси в България, Гърция, Македония, Хърватска, Швеция, Финландия, Естония и Русия. Амбициозната цел на фирмата е откриване на офиси в цяла Европа.
След като се съберат водораслите на Аквасорс от езерото Горен Кламат / щата Орегон, САЩ /, те се сушат по специална "въздушна" технология. Това е уникален процес, създаден специално за Аквасорс, при който ниските температури и нежното манипулиране се съчетават, за да се запази непокътната хранителната стойност на водораслите. Така получената субстанция от синьо-зелени водорасли се капсулира и опакова от компанията "G&G" - Великобритания, която е започнала дейността си още от 1965 г. През следващите години компанията се утвърждава като изследователски център, осигуряващ високо професионални консултации на практикуващи лекари, диетолози и клиники във Великобритания и Европа. Спазвайки фармацевтичния стандарт за работа при изрядно чисти условия / clean room complex / "G&G" работи с лекари, клиники, търговци и директни клиенти от над 50 страни в света. Отделът по качеството осъществява входящ контрол при получаване на суровините, по време на капсулиране и опаковане и накрая преди предаване на готовата продукция на клиента. Компанията е разработила над 1000 уникални рецепти. Дългогодишният опит на "G&G" е причина тя да доставя само продукти, произведени по най-препоръчваните рецепти и с възможно най-добрите налични съставки. Пазарът на здравословни храни тук расте с 15% всяка година и едва ли има такъв ръст на друг пазар, с изключение на комуникациите.
Фирма Аquasource разпространява своите продукти на принципа "мрежов маркетинг".
В началото това, че продуктите не могат да се намерят в аптеките и магазините, ме смущаваше и притесняваше. Впоследствие разбрах, че наличието им в един единствен офис в България, е гаранция за сигурност.
За хората най-изгодна е
системата "здравен
абонамент", при която те получават 30% търговска отстъпка от цената на
продуктите, ежемесечна актуална информация за новостите във фирмата,
специализирана здравна информация, специални промоции на продуктите и възможност да създадат свой собствен бизнес